Een 'levende' website
Maar het beste moet eigenlijk nog komen. De site zal wekelijks aandikken met interessante artikels, video’s en cases. Deze zomer verzamelden we 200 leuke podcastverhalen van echte syndici. Daarin brengen ze straffe stories en interessante weetjes over hun beroep. Deze worden met mondjesmaat uitgerold op de website… en ook op sociale media.
Het campagnedoel
Het doel van de tweetalige syndicus-campagne is tweeledig.
Dit knelpuntberoep bekender maken, zeker bij studenten en carrière-switchers. We spelen hier vooral de veelzijdigheid van de job uit.
Tegelijk willen we mede-eigenaars op een glasheldere manier inlichten over wat hun syndicus wel en vooral ook niet doet. Want er zijn heel veel misverstanden rond het beheer van gebouwen.
Maareuh… wat weet jij eigenlijk over jouw syndicus? Doe hier de test en laat ons weten hoe goed je scoorde!
Dank, dank, dank!
We danken onze opdrachtgevers voor het vertrouwen in Cassius. Met name:
BIV, het Beroepsinstituut van Vastgoedmakelaars.
IPI, l’Institut Professionnel des agents Immobiliers.
Fonds 323, het Waarborg- en Sociaal Fonds voor de Vastgoedsector.
Le Fonds 323, le Fonds Social et de Garantie du Secteur immobilier.
CIB, Confederatie voor Immobiliënberoepen.
Federia, la fédération des agents immobiliers francophones
Dank ook aan Figure8 (website) en aan JD Create (broodvideo’s) voor alweer fijne samenwerkingen.